21. mars 2010

Første innlegg i Ny blogg


Nå er det vel på tide for meg å få meg en blogg også.

Etter å ha sett så mange andre som har blogg, så måtte jeg bare ta steget og lage meg min egen.

For de som ikke kjenner meg, så er jeg en grei kar på 33 år (f. 30/9-76).
Separert og har en datter på snart 12 år.

Mine interesser er kunst, foto, musikk og data.
Foto er vel stort sett det som kommer til å komme best frem her på bloggen.

Ellers så jobber jeg på Bingoen i Gol, så om jeg skal oppdatere denne bloggen hver dag, så kommer nok en del av
dagene stort sett til å inneholde "Var på jobb på Bingoen"

Jeg har bilder ute på andre steder på nettet.. Blant annet Nettby, Fotoeske og Facebook. I tillegg har jeg gjort noen forsøk på å selge bildene mine på Colourbox og Mostphotos..


0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk