23. mars 2010

Vinteren kom tilbake


Jaja.. Det var godt å våkne til snødekt bakke igjen. Var litt redd for at vinteren hadde sagt takk for seg i år, men neida, den svarte med å legge igjen 10 cm snø på bakken og bilen.. Jeg liker snø. Spesielt på våren. Det blir så fint når den skjuler sneipene, hundemøkka, tomflasker, nyttårsraketter og annet skrot som har begynt å komme frem. Den kjøper seg tid for å la oss få tankene vekk fra vårstell og vårrengjøring..

Og nå er jo snart påska her også. For min del blir det en rolig påske i år. Skal jobbe litt, og ellers bare slappe av. Jeg får bare håpe påskeværet gir meg muligheter til å ta med kameraet ut, så jeg får tat noen flotte bilder i år også.

Men, i dag er det jobbedag. Håper det ikke snør for mye resten av uka. Det er greit med litt snø, men det er fint med oppholdsvær når en har fri fra jobb, og egentlig heller vil ut å ta bilder.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk