24. mars 2010

Ny dag, nye opplevelser?



Repeterer meg selv ved å si : "På jobb på bingoen"
Da måtte jeg jobbe litt ekstra før påske. Sjukemelding på jobben.
Men, som et lyspunkt i tilværelsen, så har jeg fått beskjed i dag om at bildene jeg har lagt ut for salg er blitt godkjent av Colourbox.
Så da er det bare å krysse fingrene for at noen av de blir solgt.

Ellers så gleder jeg meg til påska kommer, og at jeg kanskje kan få litt tid til å ta bilder igjen.
Og da får jeg kanskje levert enda flere til salgs.

Jeg må bare fortelle dere, at dagen i dag har vært en flott dag, til tross for jobben.
Noen som betyr mye for meg har fortalt hvor mye jeg betyr for henne.
Det er rørende og utrolig godt å få slike beskjeder. Venner kan man ha mange av, men gode venner finner man sjelden.

Håper på en rolig og fin natt, og jeg håper søvnen kommer tidlig.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Heiii! Så fin blogg du har'aaa! :D
ER koselig når noen sier hvor mye du betyr for dem!
Gode venner leter man lenge etter! Fint bilde forresten! I like! :)

- Rebecca!

25. mars 2010 kl. 03:34  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk