26. mars 2010

Da er Påsken straks i gang for Røde Kors


Uten meg i år. Jeg kommer til å savne dere der oppe på Kontakten i år. Men, på grunn av jobb og andre omstendigheter så kommer jeg nok ikke opp i år. Jeg må få bruke denne sjangsen til å si : Lykke til med påskevakta, og jeg håper dere får lite å gjøre..

I dag regner det. Mye! Jeg som gledet meg til nedbør, fordi jeg hadde et håp om snø. Men, man kan ikke få alt man ber om heller, skjønner jeg.

Jeg har fått en gledelig beskjed om at jeg får fri et par dager før påske. Da håper jeg på fint vær, og muligheter for å få tatt noen nye bilder.

Ellers, så har jeg endelig klart å få meg i seng til noenlunde grei tid, og klarer å sovne noenlunde kjapt. Det er lenge siden sist! Men det er ikke lett å komme seg ut av senga igjen da. Den er litt for god om morgenen.

Dagen på jobb er slutt, og de blir bare lengre og lengre.. 2 dager igjen på jobb, før det er 2 dager påskeferie. Spørs om jeg kanskje skal ta en tur opp på Lavvoen til Røde Kors som "sivilist" i år. Klarer jo ikke å holde meg helt unna heller.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk