31. mars 2010

On the track



"Livet er ikke det værste man har
og om lidt er kaffen klar. Benny Andersen"

Møkkavær, snøvær, sludd og regn.. Gjør ikke meg noe, for jeg er på jobb..
Kaffen er på plass, og datasystemene er noenlunde på bærtur. Kan egentlig dagen bli bedre?

Startet denne fine dagen i dag med å sove litt for lenge. Det er sånt som skjer, når man ikke sover godt om natta..
Regner med at dagen går fort. Det pleier den å gjøre, når det er mye folk. Og så kommer Mia oppover på påskeferie i dag. Pappa fikk risikojobben med å kjøre 400 km på påsketraffikerte veier. Regner med at han takler oppgaven greit, og ikke treffer på noen villmenn der ute..

Dagens bilde er tatt ved Lok-stallen og verkstedet sør for Hamar Stasjon. Og de lange, stripete beina tilhører Susanne von Ohle, en av mine "faste" modeller. Det er en stund siden jeg hadde godt utendørs fotoshoots. Så sånn sett, så kan det godt bli sommer, så jeg kan komme meg ut igjen.

Ellers så går nå dagen som den pleier på jobb. Passe greie folk, og god kaffe. Da kan jeg holde ut leeeenge..

Skal få redigert og lagt ut hestebildene jeg tok i går.. Har fått sett igjennom en del av de, og kommer til å sitte med dem etter jeg er ferdig på jobb i dag.
Skulle ønske været ble bedre fremover, så jeg kunne fått utnytte fridagene mine litt med å ta bilder. Det er faktisk fint ute nå på våren, når bare sola stikker frem, og man holder seg unna den møkkete snøen, hundebæsjen, søplet, nyttårsfyrverkeriet og tomflaskene som stikker opp overalt.

Vi fikk nye spilleautomater på jobben i dag. Det er det verste jeg har vert med på. Kundene klager, fordi det er noe nytt. Og de går tregt, og de vinner ikke like mye som før.
Tusen takk, Trond Giske, for at du har gjort arbeidsdagen min til et reint helvete.
Skulle gjerne ha sett deg innom her en tur nå i dag, og forsvart hva du har gjort med maskinene. Det er ikke lett å være huggestabbe for masse sinna folk, som taper penger.
Men det går vel ikke lang tid før kundene har vent seg til maskinene, og gjenopptar gamle spillevaner, og spillegleder..
Det skal virkelig bli godt å bli ferdig på jobb i dag, kjenner jeg......


0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk