19. juni 2010

Roadtrip

Jeg har vært fraværende med bloggen en god stund, men har fått lyst til å skrive litt akkurat nå. Det er bare slik det er, og slik folk må ta det. Jeg synes det blir for dumt å blogge for å blogge. Jeg vil gjerne ha noe vettugt å si, før jeg rabler noe ned her.

Hadde en biltur til Østfold i går med to veldig gode venner.
Fikk virkelig prøvd bilen i norsk sommervær. Både sol, varmt, regn, kaldt, vind og vått. Det er rart hvor mye vær man kan ha på en eneste dag.

Dagen i går gikk med uten bruk av kamera. Det var mange nok muligheter til å ta det frem, men det var bare ikke i tankene mine. Det er rart hvordan hodet innstiller seg på andre ting, når det er noe man må tenke over. Jeg skjønner meg ikke på personer som klarer å mestre multitasking. Å ha flere ting i hodet på en gang, er forbeholdt andre folk enn meg. Men jeg greier meg fint som jeg er, og får jo ting gjort jeg også.

Nå er vi passert midten av juni, uten at sommeren virkelig har satt seg. To, tre dager med sol gjør liksom ikke at man virkelig får sommerstemningen. Jeg håper resten av sommeren klarer å skjerpe seg og bestemme seg for hva slags vær det skal være. Jeg har ikke noe imot regn, så lenge det bare er regn. Vind og kulde burde være forbeholdt vinter og høst.


Dagene går stort sett med til jobb om dagen. Venner og fritid er satt litt på hylla. Når jeg ikke er på jobb, så prøver jeg å koble ut helt. Det er kanskje ikke så hyggelig for de rundt meg, men tro meg, jeg er ikke mye sosial om dagen. Tankene mine holder jeg for meg selv, og har det best slik.

Vil avslutte med noen ord fra Hellbillies.....
"Kor eg henta alt motet frå, kan'kji eg forstå.
Men ein ting veit eg klart og greit:
At du æ den finast eg veit."

Hellbillies

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk