7. mai 2010

Helgetanker

Legger ut bilde av Janita her for å sjekke teorien om at bilder av sexy damer trekker lesere :)

Nå er ventetiden snart over.
Janita er snart på vei hjem fra Italia. Det skal bli godt å møte ho igjen. Det har jo tross alt blitt
tre måneder uten Janita på Gol..

Men, ellers så går nå dagene fremover. Savnet av King er der fortsatt. Det er ikke det samme hjemme uten hans elefanttramping ned trappa når det kom folk. Skraping på verandadøra når han ville inn og ut. Labben som kom når man ikke passet på å kose. Nesa som dyttet en i albuen når man leste avisen, eller satt på dataen. Masse småting som man har blitt vant til igjennom de siste sju åra. Et familiemedlem er og blir borte, men ikke glemt.

Dagene er ikke gode nå. Med en kraftig forkjølelse eller influensa. Kroppen er ødelagt, og man går rundt i halvkoma. Det er godt man har noen å snakke med, men ikke godt med alle som absolutt skal snakke om alt mulig skit. Jeg har hatt et par fridager på jobben nå, der jeg har hatt telefonen på lydløs og silt ut de jeg vil og ikke vil snakke med. Dessverre folkens, men jeg orker ikke for mange samtaler om dagen. Jeg er sliten og ikke i helt god form, og vil gjerne være for meg selv, eller i koselig selskap med en tekopp, kanelboller med brunost og en god film.

Jeg er ikke en person som alltid er like sosial dessverre. I går var jeg så lite sosial som mulig, men tror dere jeg fikk lov? Neida. Har aldri fått så mange tekstmeldinger som i går. Jeg var på nippet til å ta telefonen og legge den igjen hjemme, mens jeg selv tok med meg kameraet og forsvant litt i skogen for meg selv. Men så er det denne avhengigheten til mobilen, da. Jeg tror jeg virkelig skal gjøre et forsøk en dag, og se om jeg klarer meg uten mobil i en hel dag.. Eller om folk ringer politi og Røde Kors etter noen timer om jeg ikke gir lyd fra meg. Det tror jeg jammen jeg skal prøve til uka.

Ellers så er jeg på jobb i helga, og kan treffes der. Etter jobb er jeg ikke tilgjengelig for alle. Svarer jeg ikke på meldinger, så er det fordi jeg ikke orker. Så enkelt er det. Jeg er ikke sint på dere fordi dere sender meg melding. Og ikke tro dere har sagt eller gjort noe galt om jeg ikke svarer.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk