24. april 2010

I dag er jeg glad!!!!


Jeg har fått et utrolig hyggelig brev i dag.
Jeg har kommet inn på Idefagskolen i Tønsberg. På fotolinja.
Dette vil virkelig bli en god forandring i livet mitt. Selv om det koster skjorta. Dette er noe jeg brenner for, og virkelig vil gjøre noe med. Jeg håper selvsagt etterhvert at dette er noe som fører til ny jobb, og kanskje til og med et eget studio.

Så nå er det pengesparing der jeg kan få spart på noe. Ingen utgifter som ikke er nødvendige, og kanskje tenke på å selge unda det jeg ikke trenger. Jeg må jo betale studieavgifter, skolepenger, leilighet i tilleg til at jeg må jo ha litt penger å leve for det neste året også...
Er det noen som har et godt forslag til hvordan det blir mest mulig penger i kassa? Jeg trenger alt jeg kan få tak i...

Ellers så går dagene greit og fremover mot en sommer uten sommerferie. Har jo ikke tid eller råd til ferie jeg nå...

Om noen vet om noen legat eller stipend jeg kan søke på, så håper jeg noen kan fortelle det til meg. Enten på sms, mail eller i kommentarfeltet under her..

Det er en litt rar følelse jeg har nå. Kjempespent på hva fremtiden skal bringe. Redd for at jeg ikke får skaffet pengene. Glad for at jeg har en plan. Urolig for hva en leilighet kan koste.

Ellers så er jeg bare kjempeglad!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk