11. april 2010

Søndag i finværet


Tøffeste gnageren på "Alt for Dyr"
Nybakt mor, som passer godt på barna sine. Skulle ta meg og kameraet mitt når jeg skulle ta bilder.

Nå er endelig finværet kommet til dalen her for fullt. Våren er på plass. Jeg tror jeg skal utnytte dagene mine fremover, og ta masse bilder. Tenkte på en lite turnè igjennom Hallingdal iløpet av de neste to dagene. Få med meg våren i dalen. Kanskje vise forskjellene fra Geilo til Flå? Jeg har lyst til å prøve, ihvertfall. Skoleplanene må også gåes igjennom. Det er tross alt en del skoler som har søknadsfrist 15. april.

1 Kommentarer:

Blogger Gia sa ...

Det var noe kjent med den gangeren der ja ;o)

Det synes jeg hørtes ut som en bra foto-plan. Håper du finner ut av skoleplanene også, er kjempespent hva det blir!

11. april 2010 kl. 23:45  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk