8. april 2010

Planleggingsdag?


Kikker opp på himmelen, og venter på våren!

Jeg har tenkt mye de siste dagene. Skal jeg ta meg selv i øra, og levere en søknad til skoleplass?
Jeg vil bli flinkere til å ta bilder, og kanskje få meg en jobb innen foto. Det må da være mulig å få til det innen rimelig kort tid? Jeg har innsett at penger ikke bør være noe problem, og tid må jeg bare legge av. Men så lenge jeg bare ser motgang og problemer i ting, så er det ikke lett å komme igang. Jeg skal gjøre det jeg kan for å få til det her. Kanskje jeg etterhvert klarer å få til noe eget, og noe jeg trives med.
Da er problemet. Kreativ foto, modellfoto eller fotojournalistikk?
Det er jo tre forskjellige linjer, med forskjellig krav til utstyr og tidligere arbeid.

Jeg tror kanskje jeg skal forsøke å finne en skole i nærheten først og fremst, selv om Australia også frister. Jeg har innsett at uansett hva slags skole jeg velger, så innebærer det flytting, leilighet og ny jobb. Om jeg da ikke hopper på et nettstudie. Jeg får da dagene til hjelp frem til søknadsfristene, og se hva jeg gjør.

Jeg kommer tilbake til hva jeg har bestemt meg for i løpet av uka.

Ellers så går dagene greit, med litt fri innimellom, men stort sett jobbing. Jeg tror jeg trenger en frihelg snart, der jeg kan reise vekk og få nye inntrykk og inspirasjon.

2 Kommentarer:

Blogger Karianne sa ...

Flott!!!

Hva med å booke et møte hos en fotograf (Marit,eller en av journalistene i Hallingdølen, feks) og vise frem noen bilder. Kanskje du kan få noen tips om hva du bør satse på? En utdannet fotograf vet litt mer om hva som kreves, og kan se hvor du har det beste talentet ditt.

9. april 2010 kl. 07:20  
Blogger Gia sa ...

Jeg heier på deg, uansett hva du velger!

10. april 2010 kl. 17:51  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk