7. april 2010

Onsdag!

I dag har jeg gjort det jeg sa jeg skulle gjøre. Ingenting! Det var faktisk utrolig behagelig. Har bare gått rundt og sett, og slappet av. Lurer på om jeg skal prøve å gjøre det samme i morgen også.

Planene mine begynner å forme seg hodet mitt nå. punkt 1 i planen er å vinne noen millioner lotto på lørdag. Da får jeg kanskje nok penger til å begynne på ny utdannelse. Det hadde gjort seg med en utdannelse innen foto. Det er bare så alt for dyrt. For å få meg en ordentlig grad innen foto, og papirer som er gode nok til å få jobb med etterpå, så snakker vi ca. 42.000,- i tillegg til utstyr og skolemateriell. Men er det noen som ønsker å sponse meg med det, så værsågod!

Jeg får benyttet denne kvelden til å se igjennom bilder, og kanskje endelig få noen over på DVD plater. Det er tross alt noen som venter på bilder fra meg. Mens jeg driver med det, så kan det fort hende det havner noen flere bilder ut på fotoeske også.

Håper på bedre vær i morgen, og bedre form og inspirasjon. Kameraet SKAL benyttes i morgen, ellers så er det ikke noen ny sjanse før etter helga..

Jeg finner ikke ut mere å skrive akkurat nå, men det kan fort hende det dukker opp ting i det lille hodet mitt som er verd å skrive om, og da blir det fort en oppdatering til i dag.

1 Kommentarer:

Blogger Karianne sa ...

Her:http://www.utdanningshuset.no/studier/foto/fotograf_som_yrke

Det finnes en hel haug med forskjellige skoler som tilbyr fotokurs. Disse er alle sammen godkjente av Statens Lånekasse og gir dermed rett til lån/stipend. I tillegg så må du leve som andre studenter, med kveldsjobb i tillegg til skolen. 50.000,- i studielån er jo ikke vanskelig å betjene i etterkant. Du har da vel ikke noe annen gjeld heller?
Jobbmulighetene er store etter endt utdanning og du vil ha en jobb for livet som du vil trives med.
Jeg sier Go for it, broder'n. Du kommer ingen vei her i livet uten å gjøre noen grep, vise litt initiativ og tiltakslyst. Hopp i det og jeg er sikker på at du ikke vil angre.

Flere av de kursene/skolene jeg fant på nett har søknadsfrist nå 15. april, så her er det bare å snu seg rundt.

Heier på deg, jeg!!

8. april 2010 kl. 21:25  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk