18. april 2010

Da var det "Gutta på Tur!"

"Me mykji sjalottlauk"

Helgen har kommet over oss og jeg og Magnus Kobberød har tatt mot til oss og reiser på en roadtrip til Sarpsborg! Bytur, og greier! Jeg skal farte rundt hele byen der nede og "misbruke" kameraet mitt så godt jeg kan. Jeg får bare håpe været ikke står oss alt for mye imot.

Det var alt jeg rakk å skrive før vi dro nedover til Østfold og det store utland (Sverige). Kameraet ble ikke brukt så mye som jeg hadde håpet på, men noen bilder ble det ihvertfall. Traff på noen helt skjønne katter der nede som ble foreviget på kameraet.

Er de ikke skjønne???


Turen var fin, og selskapet og overnattinga var kjempehyggelig! Får håpe det ikke blir lenge igjen til neste gang vi setter snuta østover. Kanskje været er så bra neste gang, at kameraet kan misbrukes skikkelig da istedet., Det er ikke lett å ta bilder når en må streve for å holde seg oppreist i vinden.

Ellers så har jeg endelig fått bekreftet at ikke aller prøver å være noen andre på nettet. Har truffet på ei jente som er det mest ærlige jeg noen gang har møtt. Det er godt å se at noen klarer å være seg selv i alle anledninger, og ikke forsøker å late som at hun er noe hun ikke er. Jeg tror Magnus er helt enig med meg der.

Det er godt å se at, selv i min alder, er det mulig å få seg nye venner og opprette nye vennskap som kan vare. Så husk det folkens, det er aldri for sent å skaffe seg nye venner..

Nå er jeg kommet hjem, og er sliten etter en helg med masse latter og godt humør.

Nå er det bare å sette seg ned de neste dagene og se igjennom bildene mine. Skal levere åtte bilder for opptak til Idefagskolen i Tønsberg. Jeg krysser fingrene hardt for at jeg kommer inn.. Da er det tilbake på skolebenken i en alder av 34 år. Det blir en utfordring som jeg skal kunne klare å takle.

Da var helga over, og tilbake på jobb igjen i morgen. Dagene blir lettere nå. Det var godt å komme seg bort litt i helga. Ting hjelper når du får det på avstand!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk