19. april 2010

Jobbe med fremtiden


Jeg sitter her i dag og ser om jeg klarer å finne ut hvor jeg har alle papirer, attester og vitnemål jeg trenger for å få fullørt søknaden til skolen. Jeg må få levert alt fra meg innen 30/4 og regner med jeg kanskje klarer det. Det blir isåfall rart å sette seg på skolebenken igjen fra høsten av. Det er jo tross alt noen år siden sist, mener jeg. Flytte på hybel igjen på en ny plass. Skaffe meg nettverk og venner. spare penger, og ikke bruke de opp på alt mulig fjas.

Jeg ble litt overrasket over hvor mye en kan ta for å skrive ut et vitnemål. En av de videregående skolene jeg har gått på tidligere skulle ha 250,- pr vitnemål pluss oppkrav! Koster det virkelig så mye å skrive ut et ark som ligger på en datamaskin? Er det virkelig så mye jobb, at en må ta seg SÅ godt betalt?

Våren har kommet for fullt. Hadde det bare ikke blåst så innmari. Nydelig vær, med solskinn og varme i leveggen.

Jeg skal prøve å utnytte onsdagen denne uka til å ta noen bilder. Ta en tur over fjellet igjen, bare jeg ikke blåser bort..

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk