29. april 2010

Slutten av April, snart Mai


Jeg våknet i går til snøvær. Er det virkelig ikke slutt på vinteren enda? Kjenner at temperaturen ute fortsatt holder seg nede under ti grader, og kulda har ikke gitt helt slipp enda.

Jeg har i dag sagt ifra til min sjef, at jeg slutter på jobben etter sommeren. Det ble litt panikk i stemmen hennes, men det virket som om det skulle ordne seg etterhvert. Jeg har jo tre måneder oppsigelsestid, som hun må benytte til å skaffe noen som skal overta jobben min.

Ellers så har jeg en fin helg framfor meg. Med to barn. Mia tar med seg lillebror til Gol i helga, og jeg må se om jeg klarer å sysselsette de to.

Ellers så har jeg ikke fått blogget så mye i det siste. Det er så masse annet å tenke på. Skole, penger, leilighet..... Er det rart jeg ønsker det var flere timer i døgnet?

Etter de siste dagers strabaser vil jeg også bare få si noe, som folk burde ta til ettertanke. Ikke bare ovenfor meg, men ovenfor alle rundt dere. Det gjelder ikke alle, men se på deg selv, og tenk etter om det gjelder deg.
Jeg lurer på hvorfor ikke enkelte kan skjønne hva frihet betyr. Jeg har min vilje, og den skal ingen få styre for meg. Det klarer jeg fint selv.

Og til slutt vil jeg bare si noen ord...

"Når dagen går mot kveld, og natten faller på, går tankene mot den man bryr seg om.
Det er da man kjenner hva som er viktig, og hvem man egentlig er glad i.
Når følelsene kommer, og hodet begynner å jobbe for seg selv, skal man sette seg ned og tenke på noe godt.
En god venn. En kjæreste. Et familiemedlem. Et kjæledyr.
Da vil disse også komme til en om natten som en god drøm.
Så uansett hvordan dagen har vært, så la ikke de vonde tankene bli med deg igjennom natten.."


Jeg ønsker også å få takke noen som er noe helt spesielt for meg. Ei jente som forstår meg, og vet hvordan jeg har det. Ei jeg er lei meg for at jeg må reise ifra. Ei som er der for meg når jeg trenger ho. Ei jeg ønsker å være der for hele tiden. Ei som jeg håper at jeg aldri mister kontakten med. Ei jeg ønsker jeg kunne være med hele tiden. Tusen takk for at du er der, og at du finnes. Du vet hvem du er...Jeg er utrolig glad i deg... Klem fra meg til min kjæreste venn....

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk