4. mai 2010

Gode nyheter på e-post


Jeg kom hjem i går kveld, slo på dataen, og skulle sjekke e-posten.
Der så jeg det lå en post fra Statens Lånekasse, om at søknaden var behandlet, og at jeg skulle gå inn på nettsidene til Lånekassa og se hva resultatet var.

Jeg ble passe nervøs, og logget meg inn.
Først fant jeg ikke noe varsel, men etter å ha roet meg ned litt, og finlest nettsiden, så jeg et punkt der det sto "søknader". Klikket meg inn, og fant ut at Lånekassa ville at jeg skulle gå på skole, og hadde gitt meg et studielån på 71.000,- i halvåret!

Jeg ble kjempeglad for beskjeden, og slengte ut en statusoppdatering på Facebook.
Gratulasjonene kom strømmende, og jeg takker så mye for det.

Så nå er alvoret kommet, tenker jeg. Må virkelig begynne å lete etter hybel i Tønsberg. Nå er det jo helt sikkert at jeg har fått råd til å gå på skole.
Da er det bare å spare, spare, spare og ha noen penger å leve for mens jeg går der.

Ellers så har jeg blitt så heldig at jeg har dratt på meg en forkjølelse. Vondt i halsen, tett nesa og dundrende hodepine. Men jeg har ikke råd til å ta meg en liten dag fri nå. Nå skal det jobbes, spares og slappes av det jeg kan.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk