14. juni 2010

Frekke folk!

Det var noen folk innom på bingoen i natt og bytta bort safen vår med denne tralla. Jeg personlig synes det var et dårlig bytte, og ringte politiet.

Det er ikke morsomt med personer som ikke kan respektere annen manns eiendom. Jeg bare håper de blir tatt, og må gjøre opp for seg for dette her.
Er det noen som har noen opplysninger til det som skjedde i natt mellom klokken 0450 og 0500 så kan dere ta kontakt med politiet på 02800.

Ellers så har jeg vært utrolig fraværende på bloggen i det siste. Ting roter seg til i hodet mitt, og jeg forsvinner litt inn i meg selv. Får bare håpe det bare er været eller noe slikt.

En liten kort bloggoppdatering, men jeg regner med at de kommer flere og flere etterhvert.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk