12. mai 2010

Kom Mai du skjønne milde.....


Gjør skogen atter grønn......
Virker ikke helt slik enda. Det er fortsatt kaldt om nettene, og trærne vegrer seg litt for å slippe frem bladene sine. Blir nok ikke mange bladene til 17.mai i år.

For min egen del, så føler jeg ikke at våren har kommet helt enda. Joda, dagene er varmere og sola skinner, men de varme kveldene, og morgenene uteblir fortsatt. Og som vanlig er det fint vær når jeg sitter på jobben, og kaldt og surt når jeg har fridager. Nå er det snart klart for langhelg, og jeg håper det blir bra vær nå, ihvertfall.

Jeg skal, som i fjor, feire 17.mai i Svelvik med Mia. Så jeg håper på knallvær nedi Vestfold på Mandag. Da skal kameraet fange opp både rødt, hvitt og blått i alle kombinasjoner. Bunader og festdrakter skal tas bilde av, og alt som foregår skal dokumenteres med kamera. Jeg lover dere en fargesprakende blogg 18. eller 19. mai.

Jeg håper alle festklare folk på Hoftun Camping er klare i helga også. Vårdansen går av stabelen med mange store navn på scena, som vanlig. Ole Ivars, Anne Nørsti, Vestnorge, Dænsebændet, Sogns og Steinar Engelbrektson. Det blir nok liv, skal dere se. Kan hende jeg kanskje tar med kameraet mitt ned dit en tur også, og fanger opp litt festivalstemning.

Ellers så er hodet begynt å løsne opp litt etter forkjølelsen. Det dunker ikke så mye lenger, og konsentrasjonen begynner å komme litt tilbake. Jeg unner ingen å være syke. Det er irritabelt og vondt...

Forresten så satt jeg barnevakt for tre neddopede katter i går. Det var litt morsomt, selv om det var synd på de der de sjanglet rundt, og ikke fikk til noenting. De hadde vært hos dyrlegen og fått tattis og chip, så jeg passet på de mens "mamma" Gia var i møte og signerte viktige papirer.

Jeg må jo bare få gratulere Gro Irene med kontrakten på leie i Kremmartunet. Nå blir det senterbutikk på ho og de andre på "Alt for dyr". Det blir saker, skal dere se. Større lokale, som er lett å se og finne frem til. Ikke lenger bortgjemt på parkeringa ved Kiwi, men i et senter!
Masse gode tanker og ønsker for fremtiden for Alt For Dyr!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden

Tilpasset søk